Μελατονίνη: Ποιες τροφές την περιέχουν και βοηθούν τον ύπνο

μελατονίνη τροφες

Μελατονίνη

Εχεις αυπνία; Σου λείπει πιθανά η μελατονίνη η ορμόνη του ύπνου.
Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη που κυκλοφορεί στο αίμα μας και η αύξησή της σχετίζεται με την ικανότητα και δυνατότηα να κοιμηθούμε και μάλιστα να κοιμηθούμε καλά
Η μελατονίνη υπάρχει και σαν συμπλήρωμα και ειναι κατεταγμένη στα διατροφικά συμπληρώματα και όχι στα φάρμακα.

Υπάρχουν 3 τροφές που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε μελατονίνη. Ποιες είναι αυτες;
Πρώτα τα καρύδια και μετά τα κεράσια και το τζίντζερ

Δοκιμάστε να φάτε 7-10 καρύδια 2-3 ώρες πριν την ώρα που θέλετε να κοιμηθείτε και θα δεότε διαφορά!

Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 2

Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 2: Υπάρχει υποστροφή αρκεί να…

μουχλα πετσετες

Πετσέτες: Έτσι θα κάνεις τις πετσέτες πιο απαλές κ χωρίς μούχλα. Το απόλυτο Tip