Διαβήτης: Διατροφικές συστάσεις για το Σακχαρώδη Διαβήτη

Σακχαρώδης Διαβήτης

Σακχαρώδης Διαβήτης

Αυτές είναι κάποιες διατροφικές συνήθειες που καλό είναι να ακολουθούμε για την προστασία μας από την εμφάνιση Σακχαρώδους Διαβήτη. Συστάσεις για υγιεινή διατροφή από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Σακχαρώδη Διαβήτη

-Επιλέγετε νερό, καφέ ή τσάι αντί για χυμούς φρούτων, αναψυκτικά ή άλλων ζαχαρούχων ποτών.

-Τρώτε τουλάχιστον τρεις μερίδες λαχανικών κάθε μέρα, συμπεριλαμβανομένων των πράσινων φυλλωδών λαχανικών.

-Τρώτε μέχρι τρεις μερίδες φρέσκων φρούτων κάθε μέρα.

-Επιλέγετε καρύδια, ένα φρέσκο φρούτο ή γιαούρτι χωρίς ζάχαρη για σνακ.

-Περιορισμός της πρόσληψης αλκοόλ σε ένα κατ ‘ανώτατο όριο δύο πρότυπων ποτών την ημέρα.

-Επιλέγετε άπαχα κομμάτια λευκού κρέατος, πουλερικών ή θαλασσινών αντί του κόκκινου ή του επεξεργασμένου κρέατος.

-Επιλέγετε φυστικοβούτυρο ή ταχίνι αντί αλειμμάτων με σοκολάτα ή μαρμελάδα.

-Επιλέγετε ψωμί ολικής αλέσεως, ρύζι ανεπεξέργαστο ή ζυμαρικά ολικής άλεσης αντί για λευκό ψωμί, ρύζι ή ζυμαρικά.

-Επιλέγετε ακόρεστα λίπη (ελαιόλαδο, έλαιο κράμβης, αραβοσιτέλαιο ή ηλιέλαιο) αντί για κορεσμένα λίπη (βούτυρο, ghee, ζωικό λίπος, έλαιο καρύδας ή φοινικέλαιο).

Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 2

Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 2: Υπάρχει υποστροφή αρκεί να…